Наші досягнення

Учні школи активні учасники мовно-літературних конкурсів ім. П. Яцика (5-11 кл. призові місця у районному етапі), ім. Т. Г. Шевченка (призові місця 5 кл., 7 кл., 10 кл., 11 кл., - учитель Матюхіна О. М.), "Собори наших душ".

Тісна співпраця з Львівським Інститутом Розвитку Шкільної освіти (всеукраїнські олімпіади з англійської мови, математики).

Традиційна декада наук з фізики, математики, хімії.

Інтелектуальний конкурс "На урок".

Творчі конкурси: "Новорічні дива" (ІІІ місце в області), на кращий віртуальний вірш про права дитини (Головінов Ігор, 6 кл. – ІІ місце в районі, Глухова Аліна, 7 кл., відзначена цінним подарунком), конкурс газети «Вісник шахтаря» - «Щаслива дитина – щаслива родина» - переможці, Шелепова Вікторія – переможець багатьох районних, обласних, учасник Всеукраїнських конкурсів в номінації «Живопис», «Комп’ютерна графіка».

Учасники акції «Екомішечок» (43 мішечки), віночків «Рута – м’ята», до пасхальних та різдвяних свят.

Гурток «Чарівна стрічка» (кер. Акініна В. В.) учасник і переможець конкурсів різного рівня.

 

Виховна робота в школі протягом 2020-2021 н.р. була спрямована на виконання Законів України „Про освіту”, „Про загальну середню освіту” та  здійснювалася згідно Програми  „Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України.  Головними завданнями семестру  були: набуття учнями соціального досвіду, формування життєвої позиції, людської гідності, успадкування надбань українського народу і світової культури, людяності, фізичної досконалості, моральності, духовності, художньо - естетичної, трудової та екологічної культури.

Протягом семестру в школі були проведені традиційні тематичні дні та тижні: День Знань, День фізкультурника,Олімпійський тиждень День визволення села,День вчителя, Всесвітній день миру, Всеукраїнський день бібліотек, День Покрови-захисниці козаків, День української писемності та мови, Всесвітній День прав людини, День пам’яті жертв голодомору,Свято осіні, День інвалідів, Всесвітній День боротьби зі СНІДом, День Святого Миколая, Новорічні свята, День Соборності,  День матері та інші.

Протягом 2020-2021 навчального року в закладах проводилися обстеження матеріально-побутових умов проживання дитей-сиріт Крупи Ю. (11 кл.), Шулепової Н. (1 кл.) дитини-інваліда Попової В. (1 кл.), традиційні доброчинні акції з покрашення матеріального становища та надання посильної допомоги дітям-інвалідам та дітям, які потребують особливої уваги. Також наша школа прийняла участь у акції «Допомога онко-хворим дітям, які знаходяться у лікарні м. Дніпро. 

Щоденно контролюється стан відвідування учнями занять, проводяться спільні рейди вчителів,  працівників будинку культури та сільської ради  профілактики правопорушень та злочинності серед учнів, соціального захисту „Урок”, „Діти вулиці”, „Підліток”. Слід відмітити, що жодного правопорушення під час рейдів виявлено не було.

Проводиться робота з попередження  дитячого травматизму, інструктажі. додаткові лекції з питань електробезпеки, правил поведінки на водоймищах,  порядку дій населення  при виявленні вибухонебезпечних предметів, пожежі, надання допомоги потопаючому та ін. Облік бесід ведеться в класних журналах.

З початку навчального року в нашій школі зафіксовано повних сімей-119, неповних—25, дітей-сиріт-2, дітей – інвалідів -1, багатодітних сімей -21 в них дітей шкільного віку - 35, неповних сімей – 25, малозабезпечених -1 в них дітей 7 чол..

Велика увага приділялась національно-патріотичному вихованню учнів: перший урок «Україна – єдина країна», класні години, години спілкування «Твоя країна – Україна», конкурс малюнків на різні теми, фотовиставка «Слава українському воїну», «Походження українського народу», вшанування пам’яті видатних державних діячів, борців за незалежність України, Дня партизанської слави та визволення села з покладанням квітів загиблим воїнам (вересень) вшанування пам’яті жертв Голодомору (листопад ),  Дня українського козацтва, «Покрова – захисниця козаків», «Посвята в козачата» До Дня збройних сил України «Богатирські ігри», акції: «Допомога воїнам АТО», «Діти – янголи миру», «Запали свічку», «Творіть добро», «Голуб миру», гра-експрес «Що ти знаєш про Україну?», тематична лінійка «Рідна мова калинова» та інші.

З метою профілактики шкідливих звичок, попередження тютюнопаління та вживання алкогольних напоїв, наркотичних і психотропних речовин   проводилась лекційна робота з запрошенням фахівців: медичних працівників Новодачинської медичної амбулаторії.

Продовжено роботу превентивних «Маршрут безпеки» (8-11 класи, практичний психолог).

В рамках Всеукраїнської акції „За здоровий спосіб життя” в школі були проведені випуск стіннівок, виступ агітбригади за даною темою, організовано контроль та робота з профілактики  вживання алкогольних напоїв учнями. Соціальним-педагогом Крисенко І.Т. та практичним-психологом Шелеповою О.М. проведено тренінгові заняття, спрямовані на зменшення ризику потрапляння учнів до сексуального та трудового рабства.

Необхідною сторінкою виховної роботи був екологічний напрямок: проведено з охорони довкілля «Годівничка», «Затишок», «Чисте подвір’я», «Листя», «Моя школа» та інші,  тематичні лінійки, захист екологічних проектів. Діти створювали листівки, писали вірші та твори.

Слід відмітити значну кількість заходів волонтерського напрямку, в яких брали активну участь учні школи «Забуті могили», «Милосердя», „Допоможи ближньому”, „Допоможи людям похилого віку”, «Діти війни» „Подарунок власноруч” та інші.

Протягом навчального року було організовано всеобуч для батьків з питань правової освіти населення, виконання батьківських обов’язків, відповідальності за дітей, безпеки життя та збереження здоров’я дітей, профілактики жорстокого поводження з дітьми та насильства в сім'ї, булінг в сім.ї та серед підлітків, протидії ксенофобським  проявам, профорієнтації, протидії торгівлі людьми, профілактичні індивідуальні бесіди .

Учні школи активні учасники мовно-літературних конкурсів ім. П. Яцика (5-11 кл. призові місця у районному етапі), ім. Т. Г. Шевченка (призові місця 5 кл., 7 кл., 10 кл., 11 кл., - учитель Матюхіна О. М.).

Діти нашої школи стали переможцями таких конкурсів: обласний етап «Собори наших душ»  в номінації «юні художники» Шелепова Вікторія (2019р., 2020р.) увійшла в обласну збірку  (кер. Сєліна Л.В.), «Громада очими дітей» Ім. Шелепова Вікторія (2019р., 2020), Шелепова Златаслава (2019)(кер. Сєліна Л.В.). Конкурс малюнків та декоративно-прикладне мистецтво «Різдвяні свята» переможці  Виходцева С., Шелепова В.(2019р., 2020); Шелепова В., Виходцева К. (2019р., 2020) –І м. обласний етап; у районному етапі Всеукраїнського конкурсу «Знай і люби свій край» стали переможцями у номінації «Вишивка стрічками» (кер.гуртка ЦДЮТ Акініна В.М.): Гузь Я.(11кл.), Стеценко А.(11кл.).

Тісна співпраця з Львівським Інститутом Розвитку Шкільної освіти (всеукраїнські олімпіади з англійської мови, математики). Традиційна декада наук з фізики, математики, хімії.  Інтелектуальний конкурс "На урок".

Творчі конкурси: "Новорічні дива" (ІІІ місце в області), на кращий віртуальний вірш про права дитини (Головінов Ігор, 6 кл. – ІІ місце в районі, Глухова Аліна, 7 кл., відзначена цінним подарунком), конкурс газети «Вісник шахтаря» - «Щаслива дитина – щаслива родина» - переможці, Шелепова Вікторія – переможець багатьох районних, обласних, учасник Всеукраїнських конкурсів в номінації «Живопис», «Комп’ютерна графіка».

Учасники акції «Екомішечок» (43 мішечки), віночків «Рута – м’ята», до пасхальних та різдвяних свят. Гурток «Чарівна стрічка» (кер. Акініна В. В.) учасник і переможець конкурсів різного рівня.

Літературно-музичний фестиваль дитячої та юнацької творчості «З Україною в серці» призери та дипломанти другий рік : художнє читання Гузь М. - 2 кл. (2020р.), 3кл.  (2021р.) (кер.Гузь О.П.), Константинова М. -3кл.(2020р.) (кер.Сусленко В.С.), СусленкоЛ., Головінова О., Хижняк П. – 10кл. (2020р.), Сусленко Л., Головінова О., Брусенцева О. 11кл. (2021р.) (кер.Матюхіна О.М.), вокал Виходцева С. –  кл.(кер. Крисенко І.) (2020р.), тріо Виходцева С., Клочко Д., Гущин А. – 7 кл. (2020р.) , 8 кл. (2021р.) (худ.к ер. Лаптінова А.О  

В умовах змішаного, як очного, так і дистанційного, навчання, в умовах карантинних обмежень, навчальний процес у цілому, а також виховна робота, як його складова, вимагають особливого підходу, форм і методів роботи. Тому виховна робота була спланована таким чином, щоб можна було поєднувати в собі традиційні та нетрадиційні форми. Учні 1-11 класів мають потреби в особливому підході, так як постає питання не тільки якісного навчання, гармонійного виховання, а й профорієнтаційного спрямування (9 кл., 11 кл.). Для роботи з дітьми використовуються елементи превентивного виховання, бесіди, диспути. Особливу увагу було надано морально-етичному , патріотичному, духовному, естетичному та екологічному вихованню дітей.

Громадянсько-патріотичний напрямок виховної роботи дозволяє  забезпечувати становлення самодостатнього громадянина – патріота України та виховання високої духовної особистості, що вивчає, зберігає і розвиває традиції, історію, культуру, екологію рідного краю. У заходах цього напрямку діти  працюють особливо активно і проявляють свою творчість і свідому позицію особистості – громадянина. Це і відзначення державних свят, з розумінням історії їх виникнення і важливості святкування, і вшанування героїчних подій та самих героїв. Наприклад, долучення до Всеукраїнської акції «Засвіти свічку»  на честь Дня пам’яті жертв голодомору та політичних репресій.  Класні години «Дзвони Чорнобиля» була проведена з особливим щемливим почуттям, а також флеш-моб «Журавлик - опалене крило»

Згідно з плануванням профорієнтаційної роботи було проведено  години спілкування на тему «Я і колектив», «Ціннісне ставлення до праці», «Я обираю здоровий спосіб життя», квест «Майбутня професія»;  «Підкорятися чи протистояти»;  кейси «Дорога в майбутнє», диспути «Для чого або за чим молодь їде за кордон», виготовлення колажів та ознайомлення з віртуальними екскурсіями. Всі юнаки та дівчата 9 та 11 класів мріють отримати бажану професію, щоб працювати із задоволенням, при достойній зарплатні. Але остаточно з вибором майбутньої професії визначилися ще  не всі.

Активність дітей можна оцінити на достатньому рівні.

Звичайно, залишається ще багато невирішених проблем і протиріч. Це, по-перше, залишає бажати кращого рівня культури поводження деяких учнів шкільного колективу, по-друге, нестача толерантності у ставленні до оточуючих. Але на те воно й життя, щоб були проблеми й вони вирішувалися.